maanantai 30. marraskuuta 2015

Ensimmäinen teksti uunista ulos...

Tuntuu hassulta jälleen aloittaa alusta. Mulla on ollut useamman vuoden oma sisustuspainotteinen blogi, jota olen päivittänyt melkoisen ahkerasti viimeiset puoli vuotta lukuunottamatta. Yhtäkkiä tuli vaan stoppi eikä päivittäminen enää tuntunut luontevalta. Mitään ei muuttunut, tai sitten vaan minä itse muutuin. Kuvittelin että lopetan bloggaamisen kokonaan, mutta täällä mä taas olen uuden blogin kanssa...

Olen 37-vuotias nainen pikkukaupungista. Elelen mieheni kanssa sinisessä puutalossa. Tykkään sisustamisesta, muotihömpästä, koruista, kauneusjutuista ja treenaamisesta. Tätä kaikkea täällä blogissa tulee näkymään, mun elämää tässä hetkessä. 

Tykkään:

-kahvista, mitä isompi muki sen parempi
-kaikesta vanhasta tavarasta, etenkin jos niitä voi tuunailla
-blogien selailusta 
-eläimistä, mulla on neljä koiraa <3
- metsässä kävelystä
-aamutreenaamisesta
-puhtaan pyykin tuoksusta
- Michael Korsin laukuista ja kelloista
-facebookin kirppis-ryhmistä (liikaakin!)
-Netflix-sarjoista
- rutiineista

Tänään olen taas viettänyt normaali siivous-sunnuntaita. Olen täysin kaavoihin kangistunut näissä jutuissa, perjantaisin on Prisman kauppareissu ja sunnuntaina siivotaan vaikka mitä tapahtuisi. En tykkää siivoamisesta, mutta tykkään aloitella viikon puhtaassa kodissa. Tänään kaivelin esille jo vähän valoja ja joulukoristeita. Fiilistelin kyllä koristelaatikolla, mutta otin esille vasta vähän köyhäinhopeisia koristeita. Lisäilen sitten niitä muita  pikkuhiljaa joulun lähestyessä, eli luultavasti rysäytän ensi sunnuntaina kaikki loputkin :)







Jos eksyit jotakin kautta tänne sivuilleni ja löysit jotakin kiinnostavaa, niin tervetuloa mukaan matkaan :)

terveisin 

Meri

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/14577657/?claim=cuwh8ru9ppm">Follow my blog with Bloglovin</a>

2 kommenttia:

  1. Kivalta (ja osin kovin tutultakin) kuulostaa, joten täällä ollaan :).

    VastaaPoista
  2. Tervetuloa, kiva kun löysit tänne <3

    VastaaPoista

Jokainen kommentti ilahduttaa minua