lauantai 5. joulukuuta 2015

Aikainen joululahja minulta minulle

Eilen mun tekstiviesteihin kilahti odotettu viesti, Ärräpaketti on noudettavissa. Tätä kyseistä pakettia olen odottanut kuumeisesti viime lauantaina tehdyistä kaupoista lähtien. Siellä nimittäin odotteli mun Hamilton <3

Olen ehdottoman koukuttunut facebookin eri kirppisryhmiin. Löytyy merkkivaatteiden flea markettia, lux merkkien kirppistä, merkkivaatteita aikuisille, MK-kirppistä ja paljon muita... En uskalla edes ajatella paljonko mulla menee yhteensä aikaa kun selailen näitä erinäisiä sivustoja.

Näillä sivustoilla kahlailessani olen tehnyt kyllä myös hyviä löytöjä. Liputan ehdottomasti kierrättämisen puolesta, etenkin kun on mahdollista saada laadukasta tavaraa kiertoon. Tykkään merkkivaatteista, mutta en ole niistä kuitenkaan valmis maksamaan mahdottomia summia ja silloin nämä ryhmät ovat ihan aarreaitta. Paljon olen tehnyt kauppaa, sekä ostajana että myyjänä ja mulla on pelkästään positiivisia kokemuksia. Mihinkään huijareihin en ole matkan varrella törmännyt.

Mutta se Hamilton... sehän löytyi pitkähkön etsinnän jälkeen MK-kirppikseltä. Laukku on uudenveroinen, sopivan kokoinen ja hintakin oli kohtuullinen. Nyt taas olen hetken tyytyväinen mun laukkuihin. Olen tehnyt itseni kanssa sopimuksen, että kun uusi tulee niin aina yksi vanha lähtee kiertoon ja hyvin tämä on toiminutkin. Noissa Korsin laukuissa mun silmää miellyttää tietty klassisuus, niissä ei ole turhaa blingiä ja härpäkkeitä.





Laukun ihastelun lisäksi olen tänään miehen kanssa viritellyt pihalle vähän jouluvaloja, kuuseen ja porttiin.  Asutaan melkoisen syrjäisessä paikassa, joten täällä ei ole tietoakaan katuvaloista. Ainoat valonpilkahdukset on ne, mitä itse tänne laitetaan. Paljon mukavampi liikkua pihalla, kun edes jouluvalot valaisee. Ei kyllä kuvissa kovin jouluiselta näytä, kun maa on kurasta harmaa ja lunta ei ole missään.



Terveisin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua